Zenon Daniłowski

Ekonomista, absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecna Szkoła Głowna Handlowa) w Warszawie. Od Początku lat 90-tych zaangażowany w organizację, rozwój przedsiębiorstw w branży spożywczej i handlu hurtowego żywnością. Twórca grupy kapitałowej, w skład której wchodzi Praska Giełda Spożywcza, Makarony Polskie S.A., Polskie Smaki Sp. z o.o.

Ostatni film

Makarony Polskie  plakatem Andrzeja  Pągowskiego  uczciły Światowy Dzień Makaronu

Dwa miasta znajdujące się na  dwóch różnych kontynentach , w Europie oraz w Ameryce Południowej,  25 października br.   były światowymi stolicami makaronu. To brazylijskie Sao Paulo oraz podwarszawskie Ząbki. W Sao Paulo  obradowali   eksperci  żywieniowi,  dietetycy , producenci i liderzy opinii z całego świata.   Do ząbkowskiej restauracji   „Na Skrajnej”  na zaproszeni e Prezesa Grupy Makarony Polskie Zenona Daniłowskiego przybyli dziennikarze prasy, radia i telewizji

Makarony Polskie są jednym z dwóch największych  producentów  makaronów i wytwarzającym około 25 % całego wolumenu  produkcji w Polsce.  Marka Makarony Polskie intensywnie rozwija się w kierunku makaronów prozdrowotnych wytwarzanych  ze zbóż alternatywnych:  razowych, gryczanych, orkiszowych  i żytnich.  Linię prozdrowotną  Makaronów Polskich odróżnia nie tylko ciekawa kombinacja zdrowych zbóż,  ale także niepowtarzalna jakość wynikająca z doświadczenia i najnowocześniejszych linii produkcyjnych.

Po  prezentacji firmy prezes Zenon Daniłowski przedstawił gościa specjalnego .  Był  nim słynny  artysta  grafik  Andrzej Pągowski.  Uśmiechnięty Mistrz Plakatu  ze znaną sobie swadą i poczuciem humoru powiedział , że podjął się zaprojektowania  plakatu  promującego   Makarony Polskie, ponieważ  sam jest ich konsumentem i uważa  je za produkt  znakomitej jakości.  Andrzej Pągowski  podkreślił,  że zależy  u na  wspieraniu  produkcji  polskiej żywności a prezentowany plakat jest właśnie tego konkretnym wyrazem.  Następnie  Prezes i Artysta odsłonili   plakat Makaronów Polskich.

Makarony Polskie nawiązały   współpracę ze znanym  grafikiem  z myślą o przekazaniu  artystycznej ekspresji na temat makaronów i ich emocjonalnej roli w naszej codzienności.   Plakat  oddaje  innowacyjny i nowoczesny charakter Makaronów Polskich  i odnosi się do  opiekuńczego ducha  babć i   mam, które  troszczą się o nasze zdrowi .  Makarony Polskie chcą zadbać  nie tylko o pełne brzuchy  i  doznania podniebienia, ale także o zdrowie i  zadowolenie swoich klientów.

Przed  makaronową  ucztą  przygotowaną na bazie firmowych produktów  o ogromnej roli makaronu jako niezawodnego dostarczyciela energii   dla sportowców opowiedział   mistrz świata , Europy i Polski  a także posiadacz Pucharu Świata w kickboxingu , Kamil Ruta.