Ekonomista, absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecna Szkoła Głowna Handlowa) w Warszawie. Od Początku lat 90-tych zaangażowany w organizację, rozwój przedsiębiorstw w branży spożywczej i handlu hurtowego żywnością. Twórca grupy kapitałowej, w skład której wchodzi Praska Giełda Spożywcza, Makarony Polskie S.A., Polskie Smaki Sp. z o.o.
Makarony Polskie plakatem Andrzeja Pągowskiego uczciły Światowy Dzień Makaronu
Dwa miasta znajdujące się na dwóch różnych kontynentach , w Europie oraz w Ameryce Południowej, 25 października br. były światowymi stolicami makaronu. To brazylijskie Sao Paulo oraz podwarszawskie Ząbki. W Sao Paulo obradowali eksperci żywieniowi, dietetycy , producenci i liderzy opinii z całego świata. Do ząbkowskiej restauracji „Na Skrajnej” na zaproszeni e Prezesa Grupy Makarony Polskie Zenona Daniłowskiego przybyli dziennikarze prasy, radia i telewizji
Makarony Polskie są jednym z dwóch największych producentów makaronów i wytwarzającym około 25 % całego wolumenu produkcji w Polsce. Marka Makarony Polskie intensywnie rozwija się w kierunku makaronów prozdrowotnych wytwarzanych ze zbóż alternatywnych: razowych, gryczanych, orkiszowych i żytnich. Linię prozdrowotną Makaronów Polskich odróżnia nie tylko ciekawa kombinacja zdrowych zbóż, ale także niepowtarzalna jakość wynikająca z doświadczenia i najnowocześniejszych linii produkcyjnych.
Po prezentacji firmy prezes Zenon Daniłowski przedstawił gościa specjalnego . Był nim słynny artysta grafik Andrzej Pągowski. Uśmiechnięty Mistrz Plakatu ze znaną sobie swadą i poczuciem humoru powiedział , że podjął się zaprojektowania plakatu promującego Makarony Polskie, ponieważ sam jest ich konsumentem i uważa je za produkt znakomitej jakości. Andrzej Pągowski podkreślił, że zależy u na wspieraniu produkcji polskiej żywności a prezentowany plakat jest właśnie tego konkretnym wyrazem. Następnie Prezes i Artysta odsłonili plakat Makaronów Polskich.
Makarony Polskie nawiązały współpracę ze znanym grafikiem z myślą o przekazaniu artystycznej ekspresji na temat makaronów i ich emocjonalnej roli w naszej codzienności. Plakat oddaje innowacyjny i nowoczesny charakter Makaronów Polskich i odnosi się do opiekuńczego ducha babć i mam, które troszczą się o nasze zdrowi . Makarony Polskie chcą zadbać nie tylko o pełne brzuchy i doznania podniebienia, ale także o zdrowie i zadowolenie swoich klientów.
Przed makaronową ucztą przygotowaną na bazie firmowych produktów o ogromnej roli makaronu jako niezawodnego dostarczyciela energii dla sportowców opowiedział mistrz świata , Europy i Polski a także posiadacz Pucharu Świata w kickboxingu , Kamil Ruta.